کلیه راه های اصلی و فرعی گیلان باز است/ انسداد 9 راه روستایی


کلیه راه های اصلی و فرعی گیلان باز است/ انسداد 9 راه روستایی

مدیرکل راهداری گیلان، با بیان اینکه در حال حاضر کلیه راه های اصلی و فرعی استان گیلان باز است و تردد جریان دارد، گفت: راهداران در تلاش برای بازگشایی 9 راه در چهار شهرستان هستند.

فریبرز مرادی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به آخرین وضعیت راه‌های استان گیلان به دنبال بارش برف، اظهار کرد: در حال حاضر کلیه راه های اصلی و فرعی استان گیلان باز است و تردد جریان دارد.

وی از بازگشایی دو محور اسالم - خلخال و سیاهکل - دیلمان طی روز گذشته خبر داد و عنوان کرد: در حاضر حاضر راه های روستایی شهرستان های رودبار، سیاهکل، رودسر و تالش مسدود است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان، از انسداد ۹ راه روستایی خبر داد و بیان کرد: راهداران در تلاش برای بازگشایی دو راه در رودبار، دو راه در سیاهکل، یک راه در رودسر و چهار راه در تالش هستند.

مرادی، از برفروبی ۱۹۴۱ کیلومتری محورهای استان گیلان در بازه زمانی ۲۶ لغایت اول بهمن خبر داد و عنوان کرد: حجم برفروبی طی مدت مذکور بیش از ۹ میلیون و ۲۰۰ هزار مترمکعب معادل ۶۰۰۰ کیلومتر/باند بوده است.

وی از هموطنان خواست همچنان برای عبور از محورهای کوهستانی لوازم ایمنی به ویژه زنجیر چرخ به همراه داشته باشند و یادآور شد: قبل از تردد در محورهای برفگیر با سامانه مدیریت راه ها به شماره ۱۴۱ تما بگیرید.

انتهای پیام


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید


کلنگ احداث اولین زورخانه استاندارد گیلان به زمین زده شد